Billy Opel - Jag skiter i det sexuella

Tisdag. Vaknade av att Jacob ringde. Vi pratade en stund, sen såg jag Jerry Springer och försökte somna om men det gick dåligt. Somnade tillslut och vaknade vid 1. Har inte gjort mycket, duschat och rensat all vinterpäls hähäää. Tok smörjt mig också så nu luktar jag gott :)


Ikväll ska jag tydligen bli stormad av Elin och Robin. Undra vad vi ska hitta på för skoj! Elin har ju äntligen letat sig hem efter att spenderat tusen år på varmare breddgrader hähä. Sen pratas det om tjejfest snart? Jag är på! Kommer bli ball.

Imorrn ska jag ta tummen ur arslet och städa mitt rum. Men det är så drygt eftersom när brorsan flyttade så lämnade han bara rummet som det var så det är mina grejer + hans och jag ids inte plocka ut hans grejer för vi har inga lådor.. Sen ska han säkert ha nåt viktigt papper och då ska jag väl oturas och tappa bort det.

Nä, dags för middag snart. Vi ses!



Stay beside me, here beside me
Stay beside me day after day

When I'm feeling blue, let me look at you
Oh my darling, please won't you say

You'll stay beside me, help & guide me
Never never leave me alone
Trust & love me, be proud of me
Let me keep your heart for my own

With your love, you make me strong
Come to me where you belong

Stay beside me, close beside me
You must know it's you I adore
You were meant for me, you will always be
My true love forever more

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0