Bob Marley - No woman no cry (live)

Sitter just nu och lyssnar på musik som tar mig tillbaka till högstadiet. Eller rättare sagt Fällfors och Johans Franssons stuga på gården kanske jag ska säga?
Det var den tiden i livet då man inte hade några bekymmer alls. Eller nog fanns det säkert, men för mig var det då inga större. Jag saknar gemenskapen vi hade då och jag saknar 9b. Vi hade faktiskt riktigt jävla kul, även om vi kunde vara jävligt ovänner ofta också..

Undra om det är dags att gräva upp gamla dagböcker och läsa om vad man gjorde då igentligen och roliga saker som hände. Börjar ju vara några år sen nu :P


Borde verkligen städa tangentbordet. Värst är att hitta gamla naglar.. Jag vet att dom inte är mina för jag biter inte på naglarna och spottar ut..
När jag gjorde det förra gången va jag inte långt bort från att spy. Fyfan!

Så skulle jag ju städa också.. Aja, det löser sig nog. Bella kommer hit ikväll iallafall. Vi ska prata dynga som vanligt :)
Saknar dig Jacob, du är bäst!

Kommentarer
Postat av: fia

gamla dagböcker är kul :D

2009-05-06 @ 17:40:41
URL: http://fiaanderssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0