Cher - Shoop shoop song

Så var jag hemma från Ume. Hade tänkt fara hem igår men blev så att jag stannade en natt till. Kändes så skönt att få sova med Jacob. Då sover jag som bäst och som sämst, iaf då han tar täcket :)
Vi har inte gjort mycket alls. Drog raggen med Bajsen igår eftersom det va cruising. ÅÅÅH FIN BILA!
Synd bara att man är en fattig lodis och inte har råd med en själv, men det kommer väl förhoppningsvis. Jag och Jacob kom fram till att vi kommer bo i husvagn för det kommer vara så många bilar vi vill ha hehe :)
Sen har ju Jacob planer på att köpa jänk nästa år :)

Ska nog börja med veden i veckan. Jag hatar det verkligen men jag får ju bo hemma utan att betala ett skvatt så då kan man ju faktiskt hjälpa till!
Annars blir det nog lungt.

Jacob är så söt för han har lovat mig att han ska lära mig och svetsa, skära med rondell, köra traktor och en massa roliga  grejer! Det bästa är att han tror på mig också, att jag kan. Till vintern blir det sladdkurs så jag kanske kan överkomma min rädsla över att köra på vintern.
Blev mycket Jacob men han är ju bäst och det vill jag att hela världen ska veta!
Puss på er :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0