Elvis Presley - Can't Help Falling In Love

Eftersom jag har för mycket fritid så blir det att man tänker ganska mycket. Och igår så låg jag och tänkte på bra saker som händer oväntat, efter regn kommer solsken.

Jag minns hur jag på nyårs sa på skoj "Isabelle, jag ska fan ta din lillebror!". Det va ca 3½ vecka efter att Emanuel gjort slut och jag hade inga planer på att träffa nån. Jag och Jacob träffades för första gången den 3:e Januari i Malå hemma hos deras föräldrar. Jag uti dyngfylla som vanligt.

Men vi träffades mer, även om jag sa nej från början för det blev så tätt inpå. Visste inte riktigt vad jag höll på med kändes det som. Men vi hade "paus" några veckor men började sen prata med varandra igen :) Va massa tjafs mellan mig och Emanuel och tusen andra folk kändes det som, tills den kvällen då jag satt hemma och bestämde mig för att gå vidare. Sen dess har det bara gått uppåt.

Och varför förneka sina känslor? Även om det som sagt blev tätt inpå så gav det inget att förneka vad jag kände. Jag är glad att jag inte gjorde det heller :) På ett sätt var jag inte förvånad över att det tog slut mellan mig och Emanuel, vi hade verkligen tappat allt. Så här i efterhand vet jag ju att det var för det bästa. Ingen av oss mådde bra i det förhållandet. Men jag mår kanon nu och Emanuel har ju ny brud så han borde väl också vara ganska på topp.

Jag har iallafall aldrig känt så här för någon som jag känner för Jacob och kommer aldrig får det så bra som jag har det nu.
Vi är iprincip samma person, vi gillar samma musik, samma saker, samma allt. Förutom Merca då hähä..

14/2 bestämde vi som vårat datum. Har aldrig ångrat en sekund av det här :) Jag känner en ljus syn för framtiden.
Han älskar mig precis som jag är trots mina fel och brister. Jag kan verkligen vara mig själv :)

Ser fram emot en sommar med världens bästa pojkvän, de gånger vi träffas iallafall (beroende på hur han jobbar).
Och självklart en sommar med världens bästa vänner!

Like a river flows surely to the sea
Darling so it goes
Some things are meant to be
Take my hand, take my whole life too
For I cant help falling in love with you

Kommentarer
Postat av: carro

Åh, fan vad glad jag blir av att läsa detta:D

Du förtjänar att vara lycklig:)

2009-05-08 @ 09:01:18
URL: http://barrsos.blogg.se/
Postat av: Emanuel

Vad bra att det blivit så bra för dig =) och nu förstår du hur jag tänkte va? sa att det skulle bli bättre för båda :P

2009-05-08 @ 17:34:28
Postat av: emsan

Jaaa, de var precis som att vara tillbak på högstadiet, ÅH MINNEN <3 Byske, 9B. Forever ever and ever!

2009-05-08 @ 20:04:00
URL: http://emelieli.blogg.se/
Postat av: fia

jag håller med carro!

2009-05-10 @ 12:26:45
URL: http://fiaanderssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0