Fyfan

att en dröm kan förstöra ens dag.
Grinade när jag vaknade och kunde inte förstå att det va sant. Jag drömde om Jacob och helt plötsligt gjorde han slut utan förvarning eller nåt. Fick inte veta nån orsak till varför heller. Han sa bara att "nu gör vi så här". Så jag börja tok grina och helt plötsligt vakna jag och fortsatte grina. Kändes precis som att det hänt för jag drömde att vi va i vårat hus också.

Tillslut börja det gå upp för mig att det kanske bara va en dröm. Så jag ringde och frågade om han älskade mig haha :P
Han måste trott att jag fått hjärnsläpp :)

Och det va ju som sagt en dröm hehe. Den förstörde min morron iallafall..
Idag har jag faktiskt städat mitt rum :O Nu kan man leva här. Ska dammsuga och dammtorka ikväll. Är inte speciellet bra på att dammtorka, hör till dom som drar av tvrutan med tshirten :P

Nä ja kanske borde äta frukost eller lunch. Eller midda.
Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0