Kenny Rogers - So in Love With You

Mår lite bättre idag men snorandet fortsätter. Har lock i öronen också. Lär väl vara halvdöv i 2 veckor nu precis som förra gången..

Har iallafall tagit tag i jobbiga saker som jag borde gjort för längesen så det känns bra. Eller jobbiga och jobbiga, men irriterande iallafall.
På tal om bananer så fyller mamma år idag och jag hade ingen aning om det =/ Vet inte ens vad hon fyller.. Har lite dåligt samvete men får köpa en present när jag får pengar =)
Maria ska börja läsa min blogg och det betyder att hon får veta mer vad jag gör i mitt liv än mina föräldrar hähä ;)

Längtar till freda då jag ska till Malå! Det blir supermys hela helgen =)
Nu ska jag se lite Jerry Springer vi hörs hååj!

http://www.youtube.com/watch?v=7qkIcna7vyc

Loving you is the best part of my life ♥

Kommentarer
Postat av: Maria!

Hej!

Det var ju kul att jag fick förtroendet att läsa din blogg.

Jag gör det som Maria och inte som skvallertant,bara så du vet.

Tycker det är kul att läsa om vad folk gör i sitt liv,undra om jag är nyfiken eller?

Vad har din mamma och bananer gemensamt?

Är jag för gammal för att fatta eller? haha

Nä dags att sova så man orkar upp med de små imorgon.å krya på dig!

Kram kram julegran!

maria!





2009-05-13 @ 23:18:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0