Lady Gaga - Eh eh

Klockan är bara halv 11 och känns redan som att jag hunnit vara över hela Sverige. Är inte van att vara vaken nu.
Fick köra hem bilen från Drängsmark. Sen åka med till Kåge, till pappas jobb där brorsan hämtade nå kläder (det brann förövrigt i sågen där, men verkat gått ganska bra iallafal). In i Kåge igen till garaget där broder har sin Bmw cab och skruvar. Köra in i Kåge igen och ta ut pengar, sen på Statoil och köpa cigg, tillbaka till garaget. Lasta in bildelar i bilen och sen köra hem.

Nu sitter jag och väntar på att klockan ska bli cirkus halv 1 då ska jag få skjuts till stan. Möte på AMS sen åker jag och Robin buss till Malå. Jag längtar för jag saknar Jacob!!

Nu borde jag packa. Eller jag har igentligen packat, men vet inte vad. Släpar som vanligt med mig för mycke kläder. Borde börja fara i endast det jag har på mig. Och nya underkläder kanske hähä.
Nä dags och packa, äta nåt och borsta tänderna. Har världens värsta fismage idag :( Hoj!





Nu


Pappas jobb :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0