Norrskensfil

trodde jag skulle vara jättegott och mumsigt men det smakar ju precis som vanligt fil?
Vilken luring!

Nu är jag hemma i Ostvik iallafall. Fick åka Cadillac till bussen hehe, inte varje dag :) Ville inte fara, jag hatar varje gång vi säger hejdå. Men antar att det är hälsosamt på ett sätt ändå eftersom då man är ifrån varandra så uppskattar man varandra mer när man träffas nästa gång :) Blir nog Lycksele en sväng i veckan, hjälpa till och flytta.

Har turen att få stiga upp kl 04:45 imorrn för att vara vaken en timme. Yeey :P
Ska rota upp en bra film jag kan se men kan lika gärna bli så att jag är vaken hela natten.
Ska börja med veden i helgen eller veckan också.. Hatar ved!
Sitter och trycker chips, det är gött mos. Dokumentär på 3:an nu. Slänger upp nå bilder. Hoj!

That last kiss
I'll cherish
Until we meet again

Jacob Lundgren 14/2 2009


Jacob kör Cadillac :)




Vi vaxade och hade oss :)


Utsikten från Jacbos pappas hus. Suddigt jag vet, men vackert!
Malånäs by night :)


Tuben och Jacob :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0