Queen - Radio Ga Ga

FYFAN va jag snorar! Använde nästan en hel toarulle igår. Undra hur man kan snora så mycke?
Har inte ont i halsen idag men är irriterad för att jag inte kan svälja Alvedon. Pillret fastnar längst bak i munnen sen spyr jag upp det. Skulle sitta fint me en Alvedon nu!

Sov jättedåligt inatt också. Vakna av att jag frös sen vakna jag av att jag svettas.
Ska försöka sova en stund ikväll.

Längtar till fredag och till Jacob. Längtar till sommar och sol. Jag längtar till framtiden.


The love I feel for you
Is quite hard for anyone to find.
You're the one that I want to
Wake up next to,
And just give us
Your beautiful blue eyes.

Please never, ever leave me.
Just stay right here,
Always by my side.

Your beauty radiates
Just like the sun.
When I'm around you,
I tend to lose my breath.
There's no doubt
That you're the one.
Your great smile makes me feel alive.
Your flawless personality,
Combined with your godly looks,
Makes you more than perfect.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0