Rodney Crowell - I Walk The Line Revisited

Då var denna helg över! Har inte hänt så mycket. For till Malå i fredags, vi gjorde inget speciellt. På lördan kom Robin, även Jacobs syster Sara va och hälsade på. Vi såg film och va till Malå och drog raggen.

Igår blev det mest mys hela dagen. Va jobbigt när Jacob for imorse.
Far nog dit mest troligt på fredag. Va ju planerat tjejfest till helgen men blir nog inget för min del. Utan pengar, har inte ett rött öre och lär väl inte ha det på ett tag. Less!

Ska köra Jacobs merca till Lycksele på söndag för den ska besiktas på tisdag. Då blir det Malå igen för han ska till tandläkaren sen är han ledig resten av veckan :) Hemgång torsdag.

Blev sjuk över en natt bokstavligt talat. Igår kände jag att jag hade pyttepyttelite ont i halsen, men vaknade av att det gjorde så ont att svälja, täppt i näsan och tjock i huvet. Det gick fort! Känns som att jag är bakis, kan inte snusa.
Pappa hade iallafall köpt en dosa åt mig, wiie happyfejs!

Ska hitta någon film och bädda ner mig. Har snart snytt upp en toa pappers rulle och har bara vart hemma sen halv 6 drygt. Vi ses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0