Six days on the road

and I'm gonna make it home tonight

Hemma i Ostvik igen. Blir nog hemma hela veckan för en gångs skull :) Ska ut och kolla om gräsmattan har torkat upp, då ska jag ut med mina flytt grejer, skriva på kartonger vad som är vad osv.

Helgen va lugn. For till Malånäs i fredags, då blev det sova direkt. I lördags skruvade Jacob i Mercan och jag hjälpte till att lufta bromsarna hähä. Sen åkte vi svärfars Cadillac en sväng. Hem och äta gomiddag. For till Malå och såg vårshowen på Balder från det år jag gick ut :) Sommarens första åska i lördags dessutom!


Sen har det inte hänt mycket, vi har bara pysslat om varandra och myst :) Skönt att inte vakna upp på en söndag mega bakis som det var förut. Är nog dags att ta det lite lungt nu, känns inge kul att dricka längre. Är som samma sak varje gång, och dyrt dessutom då man inte har mycket att leva med direkt!

Men det löser sig :) Idag vill jag helst ligga och mysa med Jacob och lyssna på country eller fina trucker sånger :)

Nu blir det frukost/lunch sen ska jag ta och städa upp här lite och iallafall gå igenom en stor sopsäck med grejer sen jag flytta med en massa skrot i. Hej med er!


That last kiss
I'll cherish
Until we meet again

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0