Sol ute

sol inne, sol i sinne. Min kusin vann faktiskt en utlandsresa en gång på den frasen.. Göh. Min andra kusin va med i Jeopardy men föll på sista frågan, när kvinnor fick rösträtt i Sverige. Den frågan borde han kunnat med tanke på att mormor föddes 1921! Men han är smart ändå.

På tal om sol. Sol men kallt?! Går ju inte sola nu! Sitter med fönstret öppet och invirad i täcke för det är kallt.
Det sög ju. Sen är alltid mina grannar ute med sin hund, så det sög ju ännu mer.

Kanske borde styra upp nån slags frukost/lunch. Vi ses!







Populär bajsbrun 245:a :)

Kommentarer
Postat av: fia

vilken mysig bild på mig och c :D den får du skicka till mig på msn nån dag :)

2009-05-10 @ 12:30:18
URL: http://fiaanderssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0