------

Ja dom ringde om en arbetsintervju på fredag. Det blir säkert bra.
Imorrn kommer Bella hit på dagen eller vid 4 så ska vi väl börja förbereda för surströmmingen. Blir våran familj + assisten och Bellas familj som är tre så lite folk blir det ju :) Men det är något vi gjort varje år i några års tid och jag hoppas det fortsätter så! Ska bli så gott :)

Jag och Robin ska och se hockey någon dag och det är inte en dag för sent. Har inte vart på templet sen gud vet när, nian kanske? Jag minns när våran klass fick se dom nya ritningarna av ladan innan någon annan hade fått se dom, så då borde jag kanske fara dig :P

Jacob skickade massa Johnny Cash åt mig ikväll och jag hittade en text så stämmer in så jävla bra på oss! Har märkt att nu har det kommit en våg där många folk gjort slut, det kommer sånna ibland. Men vad gjorde vi rätt? Har funderat på det om det skulle komma en annan karl i mitt liv, men det går inte.. Vill inte ha nån annan och kommer mitt ex tillbaka säger jag bara Hell no!! Har allt jag någonsin kunnat önska mig <3

In a world where everybody's fallin' apart
One by one, heart by heart
You and I stay together and we never even try
Side by side in a world turned upside down

Our love keeps spinnin' around
And you know it makes me wonder
As the rest run for their lives
Where did we go right?
Where did we go right?

Kommentarer
Postat av: Anonym

älskar dig gumman :)

2009-11-03 @ 21:34:29
Postat av: fia

gud vilken fin låttext, vad heter låten?

och hoppas du får jobbet!

2009-11-03 @ 23:11:45
URL: http://fiaanderssons.blogg.se/
Postat av: Maria

Ja! synd bara att det är en timme :(

2009-11-03 @ 23:25:12
URL: http://lovelyhoney.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0