Blääää

Precis allt som kan gå fel har gått fel tror jag. Kunde inte sova inatt alls. Såg två avsnitt av Sveriges fulaste hem. Blev less och slog igång I en annan del av Köping. Men jag blev så glad och va tvungen titta på programmet så det kunde jag inte se. Då slog jag igång dokumentären Hjälp jag kan inte sluta fisa. Men då börja jag skratta så det gick inte heller. Då blev det tv:n och Jerry Springer. Enda som sög va att jag va vaken när andra programmet började och jaa, första programmet började 03:15..

Lyckades väl somna nån gång efter 4. Vaknar halv 7 av att katten vill ut. Somnar om ett tag efter och vaknar 10 av väckaren. Lyckades stiga upp trots allt.

MEN då när jag ätit min lunch nu läser jag i busstidtabellen att bussen till Malå går 12:05 och min buss till stan går 11:50.... Så det sög ju. Pratade med Robin men hans bil blev trasig eller nåt.

Det går ju en buss sen vid 4 men hade vart skönt att få komma iväg tidigt då jag lix stigit upp. Aja, what to do...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0