Bye bye love igen

Nu har Jacob än en gång begett sig hem mot Malå. Varje gång vi far ifrån varandra känns det lika jobbigt, även om vi spenderat över en vecka tillsammans eller bara tre dagar. Men det är väl bra på ett sätt antar jag, jag vet verkligen vad jag har :) Jag älskar dig, kom ihåg det!


Inatt for vi och hyrde Brüno, hahahahaa vilken sjuk film! :P Fast jag tycker nästan Borat va bättre, men den va helt klart värd pengarna :P Sen gjorde vi inte mycket mer.

I veckan har jag massa planer. Jag ska:
*ut och gå
*leta fram julpyntet och börja pynta
*om pengarna kommit blir det stan och kolla julklappar.
*har fått nått "måla-il", ska fara på Rusta och köpa färg och måla svart vita rutor på mina hyllor. Bra tidsfördriv
*kanske stöka ur rummet om jag hittat nånstans att ställa sakerna, då jag inte har några flyttlådor än. Våran nedervåning är ändå full med grejer, för ingen använder den :P

Inget av det där kommer säkert bli av, men kan ju hoppas iallafall!

Till helgen hade jag och Jacob tusen planer. Vi skulle kanske se Johnny and the Roccos på Taste.


eller se Ronny Eriksson i Malå.



Men vad gör man när det inte finns pengar? Jo Jacob har lovat mig att baka pepparkakor :) Sen har Isabelle inflyttningsfest så vi får väl se om vi ska dit, jag vill gärna dit iallafall :)

Men när jag har pengar i framtiden och kan fara och se olika grejer ska jag banne mig göra det. Om 7 dagar är det 1 år sen vi såg Jerry Lee Lewis i Leksand :)


Nej dags att gör nåt. Adjö!

Jacob Lundgren 14/2 2009 ♥ Du gör mig hel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0