Bye bye love

Nu har Jacob ställt iväg med Mercan hem till Malå. Har vart en helt underbar helg med massa mys och massa skratt. Önskar ibland att varje helg och varje dag va så här bra, men hur kul blir det om livet är en dans på rosor? Men helt klart uppskattat med superbra helger :)

Igår gjorde vi väl inget speciellt på dagen. Va ute och letade fram sängramen som vi ska få av pappa. Såg ett par supersnygga fälgar och undrade vems det va. Tänkte att det va brorsans men han köpte ju nya till BMWn förra året. Visade sig att det va pappas han kanske ska sätta på bussen haha :P Han fyndade dom på Blocket för en liten peng. Så vi får väl se, va igentligen Merca fälgar så vet inte om dom passar, annars vet jag nog en som vill köpa ;)

Efter det for vi på Maxi. Hittade en massa julkappar! Så nu saknas bara några stycken, är mycket nöjd. När jag får mina nästa pengar som jag hoppas blir i vanlig tid nu då jag dubbelkollat att jag inte skrivit fel datum, så är jag kanske klar med allt innan December börjat :) Vet bara inte vad jag ska köpa till Jacob och pappa men..

Sen åt vi på Max och såg film hos Bella :) Peji och Robin kom förbi också :)

Idag fick pappa ett par sockar hähä. Sen blev det mys för hela slanten. Med Jacob alltså :P
Funderar på att fara till Malå på torsda men vi får väl se.

Vet inte vad jag ska hitta på nu, är tomt och tråkigt men men. Längtar till den dagen man slipper säga hejdå till varandra och fara ifrån :)

Kommentarer
Postat av: jacob

gaaah vad jag älskar dig :) du är bästa gumman min

2009-11-08 @ 20:25:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0