Eh eh

Inatt va jag duktig. Slog in 11 paket :) Sen blev jag dötrött och sov tills katten skulle ut. Somna om och vaknar 10 av att nån ringer på min mobil och frågar efter pappa (när jag fick min första mobil för mååånga år sen startade pappa kortet i hans namn) sen har det bara varit så. Men på flera år är det här ändå bara 2:a personen som frågar efter pappa.

Har just tagit en lång dusch och pysslat om mig själv. Imorrn får jag pyssla om Jacob :) Och får inte glömma att kolla upp vad man gör pepparkaksdeg av. Det blir nog bra.

Nu ska jag klä mig och fortsätta slå in julklappar, packa min väska och fundera på om jag ska sova hos Bella (om hon inte har besök hähä) för då kan jag ta tidiga bussen till Malå imorrn. Om Jacob vet om han slutar tidigt dvs.

Adjö!


Någon som vet hur man njuter :)


Och Hasse njuter på sitt egna sätt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0