Fail

Hade tänkt måla mina naglar som jag inte gjort sen gud vet när. Tänkte göra det lite kul så jag målade ena handen med lila lack under sen ett rött streck över av nån anledning. Men då jag kom till nästa hand så målade jag bara alla naglar röda..?  Undra va jag tänkte med.. Så nu sitter jag här med mina epic fail naglar. Får väl fixa det imorrn.

Vill flytta nu! Flytta ihop med Jacob och baka en massa gokaker och proppa han full med dom då jag inte äter kakor själv :P Sen har han lovat att köra mig på Ikea också ;)

Näe ikväll ska jag göra mig en fruktsallad tror jag. Mums!


Tror hela byn är i chock efter olyckan. Tillochmed pappa sa att han hade svårt att smälta det då han fick veta det. Vill inte tänka på hur det känns hos dom i tre hus bort.. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0