För bara man e fantastisk,

bara man e fantastisk
Bara man e fantastisk så ordnar sig allting
JAA bara man e fantastisk, bara man e fantastisk
Bara man e fantastisk så ordnar sig allting
- Eddie Meduza

Jamenjust, idag ha jag hunne vare ut på en promenad.
Funderar på varför man alltid hälsar på folk hemma i byn men inte nån annan stans?
Har tvättat en maskin, sorterat mina kläder, gjort mat åt pappa.
Ska städa mitt rum eftersom det blir så att Jacob kommer i helgen så det blir inget Malå. Är väl inte så grisigt men..


Frågan är ju om man ska ta sprutan mot bacon sjukan?
Känns som att tar man den så dör man och tar man den inte så dör man..
Tycker den här sjukan känns värre än fågelinfluensan på nåt sätt.
Hur ska ni göra?!

Kommentarer
Postat av: Tottepower

Jag "borde" ju ta den eftersom jag jobbar inom vård och barnomsorg men jag blir ju som aldrig sjuk och de jag känner som haft det har ju bara legat hemma som i vanlig influensa. Men bara för det kommer man typ få det och dö, och det folk minns är att jag inte iddes vaccinera mig..typ :P

2009-11-05 @ 20:46:23
URL: http://lipstickkiller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0