Hujedamej

Igår när jag kom hem från stan skulle jag ju skriva ett bra inlägg om att jag faktiskt gjort nåt, men då hade blogg.se nått driftstopp så det sög ju och nu minns jag inte säkert allt.

Men jag städade iallafall mitt rum, så det såg anständigt ut. Upp med julgardiner och pynt, stöka till lite, bädda rent i sängen osv. Sen kom Sarah och hämtade mig och vi for till Bella. Bella sov hela kvällen så vi passa på att måla hitler mustach och uni brow på henne. Hon va så söt :] Bild kommer när jag ids lägga in på datorn och om Bella inte slår ihjäl mig!

Inatt hade min gammkatt nått tuppjuck och satt mest bara och "skrek-jama". Han jamar men skriker som, vet inte varför men han gjorde det lääng..


Idag blev jag väckt av ett telefonsamtal som var mindre kul och det blev att skynda sig till stan för att hämta en bil med bilsläp. Har väl inte så mycke mer att säga om den saken än SATANS JÄVLA PISSLUDER!! Jag är så ARG att jag vet inte vad! Hur FAN kan nån göra så? Och hur fan kan nån ens tänka tanken?! Det finns så jävla många idioter i den här världen att fy fan...!! Det märks att det finns människor som inte har något samvete alls heller. Idiotjävlar
Nu får det lov att vara nog för en människa. Jag hoppas för mitt liv att inget mer händer. Du är så fin!


Sen iallafall efter den incidenten kan jag stolt berätta att Sarah följde mig på stan och jag är klar med alla julklappar! :) Så nu är det bara paketera dom. Eller jag kanske kommer snubbla över nått impulsköp men just nu behövs inga mer igentligen :) SCHÖNT! Så imorrn blir det att slå in paket för kung och fosterland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0