Jaaaa

Jag borde sova, ska ju upp tidigt imorrn men det går som dåligt. Insåg att jag glömt kläder i Malå som jag skull haft imorrn men får väl lösa det på annat sätt.

Efter intervjun ska jag gå upp till Bella. Skönt med en promenad. Försöka få liv i hon sen blir det väl lunch på stan och lite julklappsspaning. Vet inte vad jag ska köpa till nån. Hade iaf tänkt köpa ett fälgkors till Jacob men då hann han gå och köpa 3 st åt sig själv istället.. =) Men nåt ska jag väl hitta på!

Sen kommer gubben till stan nån gång. Vet inte vad vi ska göra i helgen för vi är panka. Eller jag har väl pengar men hade tänkt få bort julklapparna först och sen köpa mig nå kläder för det börjar bara finnas mjukisbyxer i min garderob. Älskar att ge bort grejer! Även om det inte är dyra saker så är det kul att kunna gör nån glad :)

Va fan sitter jag här för igentligen?! Nu hoppar jag i säng och ser Lyxfällan tror jag.


Min Hasse kasse =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0