Jag har sjuka vänner

eller ja, iallafall EN! TINA som skicka filmer på folk som mördar en person. Typ slår sönder ansiktet på någon och det som jag trodde var att skära upp magen va tydligen dennes ansiket. Men kan inte sluta se heller men en gräns satt faktiskt stopp och efter 20 minuter illamående mår jag bra igen för jag lyssnar på julmusik.
Tina, skaffa dig ett liv! :P

Har inte gjort något spec idag, tvättat lite och sen inge mer. Bella kommer imorrn så vi ska börja göra iordning för middan. Surströmming är så jäääävla gott!!!

Som det låter så kommer Jacob på freda, han får plocka upp mig efter min intervju. Hade tänkt fara och spöa Bella efter det och blir det så att jag ska till Malå för att Jacob byter bil så far jag dit.
Fråga: Ska vi glo på julklappar på freda Bella?

Undra om man kanske borde sova snart.


Här är mina fina tofflor :) Fast dom är okontrollegliga (stavfel?)
när man går i trappor

Näe ska försöka hitta lite Desperata Hemmafruar som jag kan se. Ajöken.

Kommentarer
Postat av: fia

den va fin :)

haha, jag vet men jag ska bli bättre på att kommentera hos folk för jag blir själv upprörd när ingen kommenterar hos mig ;)

2009-11-04 @ 09:32:29
URL: http://fiaanderssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0