Jamenjustdeja

Va på arbetsintervju idag, så nu är det bara hålla tummarna och hoppas! Numero två för denna månad, alltså 100% mer än vad det vart sen i Februari haha :P Va även in på ams och kollade lite utbildningar, maskinförare osv. Så vi får väl se!

Är hem på snabbvisit. När jag kom hem hade jag en oläst Bilsport Classic, bladade igenom den och finns MASSOR att läsa. Mums! Ska bli kul ikväll.

Ska bli mindre kul att köra till Malå igen men men. Det ska nog gå bra.

Pappa är intresserad av Jacobs Merca haha :P Att ha som vinterbil :P Så vi får väl se om den stannar i Ostvik efter helgen eller hur det nu blir ;P

Annars har det inte hänt mycket. Blev inget Östersund för gubben va knäpp. Nu har Jacob hittat en annan bil i Malå som han kanske ska köpa. Blir bra det.

Har slutat sova, det stör. Är trött hela dagen + kvällen och just innan man ska lägga sig, sen ligger man ändå vaken i 4-5 timmar. Inte skoj. Blev inte mycket sömn inatt så ska se till att fara till Malå så fort min tvätt är klar så jag slipper köra när jag blir trött. Annars hade jag inte mycket mer på hjärtat!


Pappa me sin nya bil, Dieselmaffian hähää ;)


Kommentarer
Postat av: fia

haha ja men alla hette ju likadant i den där byn :)

2009-11-17 @ 17:19:10
URL: http://fiaanderssons.blogg.se/
Postat av: Bella



ha ha dör av skratt så jävla snygga bilder :P

2009-11-17 @ 17:28:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0