Kommer inte på

nån fyndig rubrik gööh. Är trött men orkar inte sova, ska med bussen till stan 08:25. Jacob har redan lämnat mig och kör bil till Lycksele.

Jag ska hem och spela FARMVILLE hähähäää. Näe, jag vet inte vad jag ska göra riktigt. Sitta hemma och glo hela måndan iallafall och bara ta det lungt. Möte på AMS om 3 veckor. Tror jag ska skicka in Jacob i December och köpa mina flyttlådor så ska jag börja gå igenom det jag har i garaget. Mysigt att jag har sängkläder och örngott som ligger framme, inget är särskilt rent där inne. Men men.

Nu ska jag nog göra frukost så har jag gjort bort det och somnar jag behöver jag bara gå till bussen. Adjö.

Kommentarer
Postat av: jacob

You are the rose of my heart

You are the love of my life

A flower not faded nor falling apart

If you're tired, rest your head on my arm

Rose of my Heart.

2009-11-03 @ 20:17:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0