Lördag

Jacob sover än. Jag vaknade 10, jippie. Somnar sent, vaknar tidigt. Alltid lika kul..
Idag händer nog ingenting, eller rättare sagt: jag vill inte göra nånting. Vill bara mysa eftersom Jacob far hem imorrn och ska hämta sin nya bil. Han ska säkert skruva i den hela veckan så blir inget Malå för mig förän framåt helgen. Då slipper jag va själv så mycke, det är tråkigt. Men jag förstår att han måste skruva, en bil är ju bra att ha.


Igår när jag kom hem så kom Hasse in. Under den vecka jag vart borta nu har han fått TUSEN tovor i pälsen! Han har varit relativt tov fri fram tills nu :S Har fått nån utredningsspray av Bellas mamma, men tycker så synd om han när jag kammar han, måste ju göra ont.. Så ska försöka gå igenom det jag kan med saxen, försöka kamma ut och kamma han en gång om dagen. Blir eventuellt boka en rakning till våren, han behöver ju sin päls nu.

Han fina lejonman är ful och skabbig nu :P Kommer säkert gå rykten om skabbräven som stryker omkring på Ostviksbrännan haha :P

Nä får väl vänta på att Jacob vaknar, han förtjänar sin sömn iallafall. Får väl se om pappa ska ut och kika på Mercan och provköra. Trevlig lördag!


Gammal bild på Hasse :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0