Ojä

For på stan idag utan nånting, kom hem med en jobbintervju, tre par trosor, ett linne och ett par skor rikare. Och Jacob förstås :) Och intervjun va den mest komplicerade jag vart med om så vi får väl se var det här bär.

Blev lunch med Bella, hennes klasskompis + pojkvän och Jacob idag. Blev överasskad av Jacob när jag ringde och han sa att han va på bstn i stan när jag trodde att han va i Renström kanske :) Han skickade ett sms och skrev att han va på väg från Malå när han va i Renström. Busprupp! Sen for vi en stund till Bella sen for vi hem. Blev en sväng till Kåge och köpa lite gott.

Resten av kvällen har vi sett tv och busat med gammkatta. Det finns lite krut kvar i han och jag har ett fint rivsår på armen som han attackerade av nån anledning :P
Nu ska jag göra klart min farm sen hoppa tillbaka i sängen och mysa med mina gubbar. Film hos Bella imorrn :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0