Papa paparazzi

Har nyss stigit ur duschen efter att ha rensat vinterpälsen på mina ben. Det behövdes kan jag tala om! Tror nästan jag ska ta och köpa mig en epilator. Hoppas det inte gör för ont.

Vaknade av att jag drömde en mardröm. Skickade ett sms till Jacob och skrev "Säg att du älskar mig". Fick som svar "Jag älskar dig. Mardröm?". Jaa skrev jag. Nästa sms jag fick löd "Vad har jag gjort?". Haha :P Han vet alltid när det är han som gjort nåt.

Är så skönt att vara ensam hemma ett tag. Man behöver inte klä sig och man kan skita med dörren öppen. Det är lyx, för mig iallafall :P

Näe nu ska jag smöra in mig i kropps smör sen ta på mig nå kläder och gå upp och börja hacka lök och tomater inför middan ikväll. Bella anländer vid 4 och resten vid halv 6. Blir bra! :D


Rekomenderas ej att äta, jag har provat.

En papaya coconut å en plats i soooooolen =)

Kommentarer
Postat av: Maria igen!!!

Hoppas ni fick en trevlig kväll me suring,å all lycka till på arbetsintervju!!! Får man va nyfiken och höra vars det är??

Kramix Maria.

Ps hälsa alla inne och uteboende i huset!

2009-11-04 @ 22:54:36
Postat av: Åsa

Jo de va jättegott :) Är ett jobb på ett boende i stan, vars vet ja inte. Är för utvstörda tro ja.

Kram :)

2009-11-05 @ 01:53:34
URL: http://enkoppsprit.blogg.se/
Postat av: carro

Haha, jag har å prövat, samma sort dessutom.. de luktar ju som så gott och är som så bra!!



Lyckat till på fredag btw:)

2009-11-05 @ 14:25:02
URL: http://barrsos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0