Rah-rah-ah-ah-ah-ah!

Roma-roma-mamaa!
Ga-ga-ooh-la-la!
Want your bad romance

Idag va jag med om en konstig upplevelse. När jag stog och dusha så vred det bara om i magen på mig och jag börja spy? Hade ingen tid till att förflytta mig så jag tänkte "Jaha vafan".. Måste ätit nåt dåligt, för jag är inte på smällen och det vet jag! Va väldigt längesen jag spydde i nyktert tillstånd..


Awesome

Måste lägga in ett gott ord för Lady Gagas nya Bad Romance! Den är ju skitbra! Fast jag lyssnar fortfarande på Poker Face. Men den är bra och påminner om bra tider, om när jag och Jacob träffades och vi va i Malå och åkte hans bil med massa folk :) På den tiden när allt va annorlunda..


Föresten ser ju Lady Gaga normal ut i vissa scener i videon till Bad Romance, då hon bara har lite smink:)
Nej nu ska jag lägga mig ensam i sängen och sakna Jacob ännu mer. Jag sover hellre med han och trängs i en liten säng än i en stor säng själv.. Jag sover hellre med han då han tar upp en massa plats än själv.. I miss you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0