Små små ord av kärlek

Gööh ja kan inte sova. Funderar på vad jag ska hitta på i veckan.. Eftersom jag gick lös och köpte julklappar igår måste jag leva snålt resten av månaden.. Men men, det är kul att ge :)

På lördag "firar" jag och Jacob 9 månader. Den dagen kommer väl kanske spenderas i en bil på väg till Östersund för att byta bil. Men men nu slipper ju jag köra så då kan jag väl följa med som sällskap. Fast gubben med andra bilen verkar lite konstig så vi får väl se om det blir nåt av.

Längtar tills mellandagsrean. Jag hoppas att jag har gudarna på min sida för då ska det shoppas kläder. Det behövs och jag är less på alla mina slitna tröjor. Är kul med nytt! Har ju faktiskt utökat min garderob med tre nya trosor, en bh, ett linne och ett par stövlar med (!!) klack den här månaden! Måste vara rekord för detta år iallafall! Så nu är det dags, ut med det gamla och in med det nya. Men ska ändå ta mig råd att beställa tröjor från No Shame för det.. :)

Hoppas det snöar i veckan för då kan jag skotta. Då har jag nåt att göra och får motion. Annars blir det promenader och det är tråkigt..

Nog pratat om ingeting. Får väl slänga mig i sängen och glo på lyxfällan as usual. Sov gott!


Långmercan Power Meet 07

Kommentarer
Postat av: fia

ja, de ska jag! :D

2009-11-09 @ 12:35:47
URL: http://fiaanderssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0