Tillfällig sinnesförvirring

Idag när jag kom hem i köket så kände jag att något inte stämde, och det gjorde det inte heller. Pappa hade köpt en ny köksklocka. Kändes konstigt att titta på en svart klocka då jag tittat på en guldig i flera flera år, kände mig förvirrad. Den förra hade tydligen kastat in handduken när det var dags att ställa om till vintertid och kan väl vara bra att ha en klocka som går rätt tid, det är väl det dom är till för.

Efter min stund av förvirring satt jag vid datorn och glodde, sen skulle jag se ett avsnitt lyxfällan men somnade stumt direkt. Men jag hittade ett ordspråk idag som löd "Den som sover syndar ej", så jag har inte dåligt samvete.

Pappa har tydligen hunnit fynda sig en ny spejsad mobil på Tradera. En ÖVERspejsad som vanligt då han inte vet hur man utnyttjar alla funktioner haha!

Min lilla storebror ska tydligen till Bosnien nästa vecka med sin militär skola grejs. Undra vad dom ska göra där och hoppas att han kommer hem helskinnad. Gillar inte det här med att han ska utomlands och kriga, eller det har han inte vart men han låg i beredskap ett år för att göra det. Nu när han är klar med sin utbildning lät det som att han redan hade jobb i Boden. Som vad vet jag inte men det låter bättre än Bosnien iallafall.

Pussar till min Jacob :)


Den nya klockan!! (och en fin bubbla i tapeten men vem bryr sig,
man äter ju bara där och har inte tid att titta runt på tapeterna, som förövrigt är upp och ner tror jag haha)

Kommentarer
Postat av: gubben

Söt Gumman:) Jag Älskar Dig:)

2009-11-02 @ 17:56:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0