Beyonce - Daddy

Pappa åh lilla pappa :) Han är för söt! Idag frågade jag han först om han visste någon i Skellefte eller utanför som körde kläder till barn i fattiga länder.. Njaa han visste nån men kom inte ihåg vad dom hette. Han bad mig goggla på det. Sen kom han ner på mitt rum och stod i säkert 20 min och babblade om olika grejer han trodde kanske tog emot kläder (eftersom han själv vart i antik branchen borde han känna till det.)

Sen frågade jag om han visste någon som sålde en dubbelsäng med madrass eller bara ramen till en. Och såklart visade det sig att vi hade en här hemma uti fuse! Finns mycke uti våran fuse som jag aldrig vågar kolla på pga fåglar.

Jag vet iaf att det finns en snö släde som hör till en häst som säkert är från 40-50 talet som bara står/hänger i taket. DEN SKA JAG HA, för jag kanske har en häst nån gång, om Jacob tillåter ;) Helst en nordsvensk :) Fast det är massa jobb, men kanske kan ha på foder eller nått. Tänk åka runt med brinnade facklor när det snöar på julafton som många gör när vi ska till min faster. Möter ofta hästar med brinnande facklor på julafton :)

IALLAFALL så va det ju skönt att slippa köpa en sängram, är nu bara på jakt på en billig 90cm säng, så om nån har en till övers, sälj den till mig ;)



Den här texten kommer från en låt jag hittade när min pappa fått en stroke. Den hjälpte mig genom många saker, och den stämmer. Han kom även när jag låg på toxen fast mamma var sjuk. Finns inget som kan beskriva min kärlek till pappa trots att han är sur, arg eller besviken. När mitt hjärta har brustit har han funnits där på sitt eget speciella sätt. Jag älskar min pappa

Even if my man broke my heart today
No matter how much pain I'm in I will be okay
Cause I got a man in my life that can't be replaced
For this love is unconditional it won't go away
I know I'm lucky
Know it ain't easy
For men who take care of their responsibilities
Love is overwhelming
Lord why did you pick me
Can't stop my tears from falling
I love you so much daddy

(Thank you, you've done so much for me. I love you daddy.)

I get so emotional daddy, every time I think of you
I get so emotional daddy, every time I think of you
There is no one else like my daddy
No one else replace my daddy...


Pappa när han är som bäst! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0