Ge mig

SÖMN. Somnar sent och vaknar tidigt, börjar bli less.

Har fastnat för Cafe World på Fejsboken. Nu har Jacob ett till spel att hata hähä. Blev förvånad när jag såg Micke Berglund på framsidan av Norran imorse.

Sitter och dricker te ur ett ölglas. Lite risigt men vi har inga stora muggar, bara små fjantiga som inte rymmer nåt. Det är något som blir att inhandlas nästa gång jag flyttar. OM jag flyttar.
Likadant med vanliga glas, hatar dom små som inte rymmer nåt. Blev så less så jag gick ut och leta igenom mina flytt grejer och tog in mina stora Ikea glas.

Nog babblat om ingenting. Tycker Jacob ska komma hit, vill kramas och sova med han. Längtar tills han gått ut skolan, då blir det flytt så fort som möjligt hoppas jag :) OM jag nu flyttar nångång igen det vill säga :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0