Home sweet home

Igår kom jag hem efter över 2 veckor i Malå. Till veckan ska jag bara va hemma, tror jag iallafall.
Men när jag kom hem blev jag besviken. Hade fått igen min ansökan från arbetsförmedlingen IGEN pga fel datum med en dag.. Jättekul när jag ändå ringt in och sagt det att OM det blev problem igen kunde dom maila mig istället för att skicka igen pappret med post.. Så nu blir pengarna försenade igen.. Gräjt.

Gårkvällen spenderades i stan med Robin, Peji och Sunky. Fast vi gjorde väl inget speciellt. Skönt att komma hem och sova i sin egen säng, och vakna upp brevid världens bästa människa :)

Idag såg vi när grabbarna körde cross i Drängsmark. Vi smidde planer om att tända eld på en bil och stjäla allt som var värt :P Det va ganska skoj hähä.

Nu har vi nyss ätit, taco kyckling med ris och sötsur sås. Ska göra mig klar sen ska vi till stan och kolla läget. Imorrn hoppas jag på 100% mys. Adjö!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0