Ingen rast, ingen ro

Blev inget sova för mig imorse. Efter jag skrivit klart gick jag och skulle kasta snusen och såg stackars Jacob va ute och försöka slita ut sin Compakt från lon med sin röda bil. Eller den hade väl kommit ut men såg inte ut att gå så bra så jag klädde på mig och gick ut.

Fick styra Compakten upp på  vägen. Sen ville han att jag skulle följa till Malå och se så han tog sig dit. Men jag va tvungen gå på toa och hämta mobilen innan jag for, sen så hann jag ikapp han först ca 500 meter innan han skulle svänga om ens det :P

Sen har vi vart och letat en olycka då vi såg brandbil och ambulans fara mot Arvidsjaur men vi hitta den inte för den va i Grundträsk tydligen. Vet ej vad som sker ikväll men blir nog lungt. Harne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0