Insats

Jo idag har jag gjort en insats och gått igenom mina kläder. OJ va kläder jag har som jag aldrig använder. Hittade även gamla dagböcker :P Men nu har jag rensat ut det som ska skickas iväg iallafall.


Blev väldigt glad när jag gick igenom en påse och hittade farfars björnfitta. Den har jag tänkt på, sen hittade jag en annan fuljävla mössa så nu slipper jag köpa en. Har nån fetisch för fula mössor. Lite ironiskt är att jag började tänka på min rosa mössa som jag saknar, när jag läser i dagboken om den dagen jag fick den. Läste även om när jag fick min jeans jacka som jag hittade idag. Mitt i allt kommer även Skumdum - Till minne av Kåge upp på Spotify. Memories! Fast jag vill strypa mig själv för hur fan jag skriver, ungefär som världens mega fjortis. Men så va väl kanske alla när dom va 12.


En annan sak jag stört mig på idag är att jag går till frysen för att hitta nån mat att laga. Vi har två proppfulla frysar och ett ganska välfyllt skafferi och kyl men ändå lyckas jag aldrig ta tummen ur röven och laga mig nåt? Så min frukost/lunch idag har bestått av vatten. Får väl ta tummen ur och göra nån midda iallafall.


Hej då - lilltå (som jag avslutade många sidor med i första dagboken hahahaa)

Kommentarer
Postat av: Therese

Det är fan pain att läsa gamla dagböcker, man skäms ju ihjäl för sig själv, haha

2009-10-21 @ 15:37:51
URL: http://lipstickkiller.blogg.se/
Postat av: jacob

Ät mat gumman :)

2009-10-21 @ 16:56:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0