Ja jävulen

Jacob fyllde 18 i lördags och det firades med gott sällskap och gott dricka. Tack alla som kom för en trevlig kväll :) Sen dess har jag bara vart i Malå. Skulle hem men började inse att jag ändå ska tillbaka rätt snart på hemligt uppdrag så då är det lika bra att stanna.


Idag provade vi göra pasta Carbonara från grunden. Och kan väl säga, det gick väl äta men vet inte om vi gjorde rätt :P Sen hade Jacob köpt grillade ribs men glömde den på bordet när vi gick ut en sväng och självklart har en katt dragit ner påsen på golvet och käkat sen fick Isabelles hund napp på den.. Så de sög ju!

Blir nog rätt lungt i övrigt. Nästa vecka ska jag hem iallafall och bara va!

Årets första körning i snö gjorde jag bort idag. Va gode spännande då jag hatar att köra på vintern och spec nu i blötsnö som fryser på. Men vi tog oss hem och dit helskinnade iallafall.

Nej nu ska jag gå och se om Jacob fortfarande sover framför tvn. Ajöss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0