Ja just de ja

Blir inte mycket skrivet när jag är i Malå. Vet inte vad jag ska skriva heller. Va och hämta en skoter i Malå som Jacobs brors kompis ska ha. Det gick sakta hem men vi tog oss ju hem ändå.

Vet inte om det hänt så mycket mer. Jag längtar hem. Ska hem till veckan. Och Jacob kommer till mig nästa helg. Fast jag vill ändå inte hem för att det bara är sur regn i stan och här i Malå har det lega snö på backen hela veckan. Och jag trivs bättre i snön än i sur slask vädre.

Näe får väl uppdatera när jag är hemma med lite bilder och skit. Vi ses!

Kommentarer
Postat av: Elin

eeh! que? Här är det inge slask? här är det inte ens regn? :P haha

2009-10-11 @ 23:14:19
Postat av: Åsa

Men är ju ändå ingen snö, hur ball är de?

2009-10-12 @ 13:22:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0