Jäjä

Det blev en sväng till Malå ändå hähä. Eller först en sväng till Ume för Jacob skulle dit, sen följde jag med till Malå. MEN jag for faktiskt hem idag som jag sagt. Så nu sitter jag här och gör ingenting. Orkar inte göra nåt idag, ska bara tvätta. Robin ville att vi skulle göra nåt men det får bli imorrn.


Imorse när Jacob for så försökte jag sova men slutade i funderingar istället som vanligt. Jag insåg att jag "vart i förhållande" 70 månader av mitt liv, dvs nästan 6 år. Började när jag va 14 sen hade jag uppehåll ett år när jag va 17 men ärligt så saknar jag det inte alls. Känner absolut noll behov av att vara ute och ränna efter karlar när jag verkligen funnit den perfekta. Jacob är faktiskt allt jag vill ha. Skulle inte byta bort det här mot alla pengar, jänkare eller karlar i världen ♥


Nu ska jag snart slänga mig i sängen en stund. Ikväll ska jag skriva ner alla mina tankar som kretsat runt i mitt huvud dom senaste två veckorna så jag slipper älta dom om och om igen.

Inatt när vi skulle sova så började någon av oss med "picke döden" och det eskalerade i naken brottning haha. Det spruta ben och brottning överallt. Det va mysigt och busigt :) Den här gången skadade vi oss inte. Har blivit en vana då vi busar att vi skadar varandra, inte med mening men. Jacob har fått sig några rivsår av mina naglar och han har knockat mig med sitt knä och gett mig fläskläpp :) Inte alltid lätt hähä!





Well I know what's right, I got just one life
In a world that keeps on pushin' me around
But I stand my ground and I won't back down

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0