Jaja

Målet som jag pratade om i något tidigare inlägg va alltså att Jacob skulle få sig körkortet. Jag har längtat efter det sen den tiden det började bli seriöst mellan oss. Är lite less på att skjutsa hit och dit ;P Vissa kvällar har han sagt att han önskade att han va hos mig, och hade han kunnat komma hade han gjort det. Nu är det bara dieseln som stoppar. Även om jag också vet att man inte alltid kan komma :P

Dock lurade han mig igår och satt sig på passagerar sidan. Då undrade jag hur det hade gått och han sa att han missat en stopplikt. Jag tror mitt hjärta stannade i några sekunder, tills han sa åt mig att byta plats :)

Så han körde oss till Norsjö, där vi gick på en tattaraffär. Hittade "The ghost of James Dean" på DVD. Den suger, har den på vhs men eftersom det har med James Dean att göra måste jag ha den. Sen köpte vi plackers också. Efter det for vi till Malå och snurra, sen på Malånäs och Jacob starta upp Oldsmobilen.

Trodde det skulle vara spännande att åka den in till Malå med tanke på att blir man för tung på gasen och sommardäck så kan det nog gå dåligt, men det gick fiiiint :)


På kvällen såg jag när det kom en trailer som lasta Jacobs schabrak monster till snöslunga och epa. Men trailerförarn va väl lite som han va. Han gick som en pingvin iallafall för han va typ stel som en pinne :P

Sen blev det snurra i Malå igen. Efter det for vi hem och såg film och jag kände mig som en klubbad säl och somnade. Just nu är jag gräsänka för Jacob ska skruva i the Merc. Men då kan jag se klart filmen mähä.



8 månader tillsammans idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0