Jamenjust

Har just slutat prata med Jacob. Han är så fin :)

Idag blev inte mycket gjort. Eller jo ja har tvättat alla mina kläder iallafall. Imorrn ska jag ut i garaget och gå igenom det som ska skickas iväg. Sen kanske lite andra flytt grejer, kanske hittar nåt värt eller nått att slänga.

Min kisse är här. Och det är kisse, inte Hasse. Han heter kisse för ingen orkar ändå säga hans riktiga namn. Han är söt och gammal. Igår jagade pappa han runt hela huset, det såg lite kul ut. Visade sig att han låg gömd i min säng och jag hade aldrig sett han :P Händer väl nån gång om året att han gör nåt pappa inte tycker om så han kastar ut han. Ser bara så kul ut med pappa som springer runt i huset :P


Borde fara till stan nån dag. Jacob har lov till veckan = wie!
Nah annars hade ja väl inte mycke mer på hjärtat


Jacob och kisse. (Det sitter en katt i knät på han :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0