Spice Girls - Mama

Nu när jag sagt så mycke om pappa ska jag tala om att jag älskar min mamma också. Även om hon är sjuk skulle jag aldrig vilja byta bort henne mot någon annan. Stort plus till min far som fortfarant är gift med min mamma, trots att hon inte kan gå längre och trots att han hade kunnat lämna henne.. Men dom kommer nog vara ihop tills döden skiljer dom åt.


Min familj är bäst!

Min mamma ♥
I didn't want to hear it then but I'm not ashamed to say it now
Every little thing you said and did was right for me
I had a lot of to think about,about the way I usedto be
Never had a sense of my responsibility
Back then I didn't know why
Why you were misunderstood
So now I see through your eyes, all that you did was love
Mama, I love you. Mama, I care
Mama, I love you. Mama ,my friend. You're my friend




Min bror ♥

Kommentarer
Postat av: Maria

Va fina kort!

Jodu du har en go mamma,en söt brorsa å en halvkul pappa:)

Kram kram hoppas du har det bra.

Dyker väl upp nån dag som gubben i lådan!

2009-10-21 @ 23:05:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0