Bajs

Jo, mycket fyndig rubrik men just nu känner jag så. Jacob fyller år på lörda och jag vet ännu inte vad jag ska köpa! Jag visste det fram tills idag, det var en grej till Oldsen men pga olika anledningar så ska jag inte göra det längre.. Så nu har jag kikat på olika sidor, men han kanske inte vill ha dom grejerna.. Gööh, dont know what to do!

Ska påbörja säsong 6 av Lyxfällan strax. Har sett 7&8 eller va det nu va. Hur i helvete tänker en del?! Typ ett par med ett barn och ett på väg som köpte ett hus utan att besikta och självklart var de mögel i det. En lucka upp till vinden ovanför duschen? Smart. Som bara maxar ut sina krediter för att betala andra krediter och till råga på allt verkade tjejen tänka som en 14åring att allt löser sig, hon verkade inte det minsta brydd om att hennes son inte alltid hade mat på bordet. Nackskott!
Näe jag kan ta ett lån på ett hus men inget mer. Vill jag ha en ny tv kan jag gott och väl spara ihop till den istället.


Denna natt får jag spendera med en svart lurvig varelse. Han heter Svartis tror jag, men kallas för Kisse. Han är go, även om jag föredrar att sova med Jacob så får väl katta duga inatt.

Näe sängen nu, är ju en dag imorgon också. Ajöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0