Bububää

Konstant huvudvärk i 2 dagar, orkar inte ta Alvedon för jag spyr nästan upp dom, kan inte svälja piller. Kan knappt svälja p pillret ibland och det är nästan obefintligt.

Och jag är kramsjuk. Saknar Jacob som stryk. Fast på ett sätt är det bra att vi är ifrån varandra, men det är fortfarande jobbigt. Önskar vi fick sova varje natt med varandra iallafall, även om man inte ses på dagarna. Men men, det blir väl nästa år hoppas jag.

Blir sängen och Jerry Springer nu. Kanske en Alvedon. Nu borde Jacob vara här, han brukar vara gullig och dela mina Alvedon i miniatyrdelar med munnen även om det smakar skit. Love ♥


Vill ha!


Kom hit och ge mig en kram!

Kommentarer
Postat av: fia

provat brustabletter? :)

2009-09-29 @ 19:53:41
URL: http://fiaanderssons.blogg.se/
Postat av: fia

jaa, de är ju inte gott men om man håller för näsan och halsar så går det bara bulla :D

2009-09-29 @ 20:02:58
URL: http://fiaanderssons.blogg.se/
Postat av: jacob

men gumman :) älskar dig :) är också kram sjuk sä nanting :)

2009-09-29 @ 20:05:51
Postat av: jacob

hovva se grann du jär:)

2009-09-29 @ 20:09:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0