Det är över nu

eller ja, sommaren är över. Fast idag va det jättevarmt ute men det lär väl inte hålla i sig så länge.
Sitter och funderar på vad jag gjort i sommar.. Man säger väl varje år att "den här sommaren ska bli den bästa sommaren någonsin" men den blir aldrig det ändå :P

Men att jag fått dela min sommar med Jacob är jag väldigt glad över.
Sommaren började väl med att han for och jobba. Va ute och åkte mycke bil med Robin och Bella. Eller ja, en massa folk. Va ute och busade hela nätterna. Blev några svängar till Jonte och Sarah i Åbyn.

Veckan när Power Meet går av stapeln kom, men blev inget för mig i år heller. Men nästa år, då kanske.
Vet inte riktigt vad jag gjort alltmest.

Vart ute och busat, varit i Malå med Jacob, varit i Ostvik med han. Blev en sväng söderöver till Örebro när Jacob köpte Oldsmobilen. Sen sålde han vitmercan och blev en sväng till Kalix och hämta den röda.

Just ja, va ju till Finland också och åt äckelburgare!
Inget jobb blev det heller, men jag vet att jag inte är ensam om det så det känns inte så farligt. Men det var väl min sommar i stora drag. Har säkert glömt saker men men :P


Scrollen på datamusen har slutat funka. Det STÖR!


Kommentarer
Postat av: Isabelle

HAH vems rööv? :D

2009-09-15 @ 18:42:13
URL: http://tjasktjask.bloggplatsen.se
Postat av: Bella



ha ha nice :P synd att den var suddig

2009-09-16 @ 14:38:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0