Ditt namn är Jan Banan

Johooo jag har sutte och kollat på bilder från min kusins hus som dom håller på att renovera och FYFAN så fint dom kommer få det! Längtar själv tills jag får hus och kan pyssla om något.

Har hunne suttit och funderat på 7000 saker kanske. Ett exempel är vilket rikt liv min mamma och pappa fått trots motgångar. Det finns säkert många med mammas sjukdom som aldrig fick/hann skaffa familj, varit på husvagnssemester, varit utomlands osv. Min mamma och pappa är bäst, i alla väder.


Har fått många fina kommentarer om mitt hår idag. Och ja, mitt hår är förjävla fint! Långt, tjockt och jag har en hårfärg som jag aldrig sett någon annan ha original än så länge iallafall. Nu längtar jag bara tills hela min vanliga hårfärg har växt ut eftersom det ser rätt fult ut nu men.. Det kommer, och det är så fint. Känns faktiskt bra att folk är avundsjuk på mitt hår haha :P Maria klippte topparna lite idag, tack för det :) Fast jag vet inte om det blev någon skillnad eftersom Maria har en fetish att pilla i folks hår och gör fina flätor på mig så då får flätan sitta kvar :) Får väl se imorrn :P


Min riktiga hårfärg + lite blonda slingor ^

Jacob hittade sin gamla bil på Blocket. Den sålde han natten som vi blev tillsammans, den 14/2 2009. Han heter tydligen Erlando som köpte den, men vi kallade honom Halibobbo och va ute och jagade han länge eftersom han kört fel när han skulle hämta bilen. Första gången jag körde Jacobs bil, hähä va pirrigt spec då han skulle ha mig att köra uppför konstiga skogsvägar :) Men vi fick gå och lägga oss kl 4 den morgonen iallafall haha, ett roligt minne :)


Så här såg den ut när han sålde den. Minus fälgarna


Så här ser den ut idag.

Lite skillnad :P Tyckte att han skulle ha behållt den men men :)
På tal om Jacob så får jag alltid världens finaste sms när jag ska sova.  Vem vill inte ha sms som lyder såhär:

"Du ska veta att jag älskar dig oavsett vad som händer, att du är det bästa som hänt mig och du gör mig lycklig, ingen kan styra över mina känslor än jag själv. Och jag vet att du gör mig lycklig. Lyckligare än nån annan gör. Jag vill dela allt med dig. Vill också att vi ska bo tillsammans. Att jag får sova med dig varje natt, se dig varje dag och proga laga mat till dig fast det med största sannolikhet blir makaroner och bacon. Men jag vet att du uppskattar allt jag gör, eller försöker göra. Du är det bästa som hänt mig :) längtar tills vi bor tillsammans och jag får ge dig frukost på säng och pyssla om dig :) jag kommer aldrig någonsin att lämna dig. Kommer inte att svika eller såra dig. Jag älskar dig så mycket och vi ska ha det bäst. Det förtjänar vi gumman :) jag älskar dig puss"

Så fort vi kan kommer vi flytta ihop, men troligtivs inte föränn Jacob tagit studenten. Men jag kan hålla mig, för en sån här fin karl kommer jag aldrig släppa, det finns inte många som han! Jag vet att vi kommer få det superfint tillsammans, och att vi kan bo med varandra.

Jag älskar dig Per Jacob Lundgren, och kommer alltid att göra!
Omnia vincit amor -- "Kärleken övervinner allt"

Kommentarer
Postat av: K

tackar! Jepp, det var jag, vi gick i samma klass ett tag för många många år sedan! haha ;D

2009-09-28 @ 00:58:58
URL: http://kellylee.blogg.se/
Postat av: Maria

Joo det blev ju en otrolig skillnad av att jag klippte dina toppar,jag klippte ju SÅ mycket :)

Du e så snäll att jag får fläta ditt hår så min flätabstinens kommer till uttryck nån stans.

Å ja,jag är så avis på ditt hår,men ser framemot ditt bröllop då jag får göra dig supersnygg:))))

2009-09-28 @ 21:28:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0