Elvis Presley - Walk a mile in my shoes

Jopp så var den helgen över. Får se vad veckan har att erbjuda. Jacobs sista vecka som 17åring iallafall, på lördag får han lagligt köpa snus hähä.

Önskar att Jacob va här, eller Bella. Bella är ful och gör mig glad :) Synd att filmen jag gjorde åt henne ligger på en annan hårddisk som jag nog aldrig får igång. Men men..


Bella är inbrottstjuv i Åbyn


Halvfull Bella sugen på kladdkaka ;)


Min, min, min. Mitt allt ♥

If I could be you, if you could be me
For just one hour, if we could find a way
To get inside each other's mind
If you could see you through my eyes
Instead your own ego I believe you'd be
I believe you'd be surprised to see
That you've been blind

Walk a mile in my shoes
just walk a mile in my shoes
Before you abuse, criticize and accuse
Then walk a mile in my shoes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0