Fyfan

så jävla sugigt. Mina pengar kommer tydligen på tisdag. Jahapp och har legat minus på kontot sen i söndags. BALL. Kan inte ens köpa en present till Jacob som fyller år på lördag, har inte ens råd att ta mig dit... Så jag får pengar dagen före jag ska lämna in nästa lapp. Ball..

Önskar att livet slapp kretsa kring pengar.




Sen är det 54 år sen min idol James Dean omkom i en bilolycka med sin Porsche 550 Spyder "Little Bastard" idag. Usch så tragiskt, han var en duktig skådespelare. Men jag undrar om han hade blivit lika stor som han är idag om han inte hade dött? Min jakt på diverse James Dean prylar fortsätter iallafall och kommer göra det livet ut.
Dagen till ära blir det nog att se James Dean dvd boxen ikväll.




Kommentarer
Postat av: jacob

ja betyd väl ändå mer hoppas ja :)

2009-09-30 @ 21:39:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0