Gene Chandler - Duke of earl

Jahupp här sitter jag och lyssnar på myspys musik och glor lite på Idol. Brukar aldrig gå bra för mig att följa serier, men hoppas det kanske går bättre i år när jag har världens finaste karl att krypa ner i soffan med. Och ja, han vill se dåliga tjejserier med mig som jag bara grinar åt :) Här är det inget tvång, han sitter snällt kvar och ser. Sötis!

Har hunnit göra 2 grejer av 3 som jag skulle gjort idag. Tvättat en maskin, måste tvätta en till imorrn. Packat ner bilder och bränt ut en skiva iallafall. Får bränna fler inatt/morrn. Nu ska jag bara skriva cv, vilket jag borde hinna imorrn.

Nu har Jacob var ute i 11 timmar och åkt lastbil och han räknar med att vara hemma 2 inatt kanske. Fast då är han ledig imorrn :) Är skönt att vara hemma. Jag vet att du kommer läsa det här Jacob, men jag vet att du förstår. Det är så jävla skönt att komma hem när man vart borta länge och varit uppi folk hela dagarna.
Det är så skönt att komma hem och bara vara i några dagar :) Då brukar jag passa på att bara vara, inte duscha varje dag och bara va :P

Det som känns förbannat jävla skönt, är att jag hittat en snygg smal karl som älskar mig precis hur jag är! Fet, utan smink, finnig och allt därtill. Men han älskar mig ändå. Tror han skull älska mig om jag gick upp 20kg till (vilket jag inte har planer på) men bara veta att han finns där ändå :) Jag älskar när han formar sitt ansikte som en fyrkant, skrattar och tittar konstigt på mig när han inte förstår vad jag gör, men jag vet att han älskar mig iallafall. Du är bäst gubben!



Började toksvettas av nån anledning. Kanske av lycka? Vem vet.
Jag önskar iallafall att alla kvinnor kunde få träffa en sån underbar karl som jag mött, som älskar en precis som man är trots alla fel och brister. Mkt om Jacob överallt men ni ska vet att jag ÄR SÅ LYCKLIG!

Kommentarer
Postat av: Isabelle

DÖÖÖH!! Det är faktiskt jag som ha världen bästa karl här! HALLÅÅÅÅÅÅÅÅ ;) HÄÄHÄH

2009-09-09 @ 22:54:51
URL: http://Tjasktjask.bloggplatsen.se
Postat av: fia

haha, nejnej isabelle och åsa - det är JAG som har världens bästa karl ;)

2009-09-10 @ 10:33:12
URL: http://fiaanderssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0