Hovva

Jag är riktigt dålig på att uppdatera hähä. Skulle igentligen hem idag, men stannar tills imorrn då jag kanske får låna Mercan. Skulle vara guldvärt för jag måste på Ams i veckan och går aldrig nå bussar som passar. Dessutom går bilen så billigt så det blir inte mycket dyrare än att åka buss :)

Men det beror på om Jacob kan byta lager idag.. För imorrn MÅSTE jag hem.

Va trevligt i Burträsk på träffen, får väl slänga upp några bilder då jag kommer hem.
Nästa vecka firar vi 7 månader, dvs 31 veckor. Dom bästa 31 veckorna i mitt liv :)



Sitter och funderar på om jag har nåt mer kul att berätta.. Ja kanske att Jacob fyller 18 om mindre än en månad :) Och det betyder att han också har körkort inom en snar framtid. Han har lovat att plugga när jag är borta, så då hoppas jag att han håller det.

Har sålt iväg mitt Nintendo 8bit nu. Det blöder i hjärtat men men. Va ändå så förbannad på det sista gången jag spela så va väl lika bra innan jag kastat sönder det. Sitter och väntar på pjårning från han i Ume, han va då trevlig iallafall.

Näe ska gå ut på en stund och ser hur det går för Jacob. Vi ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0