Jag hatar

arbetsförmedlingen. Eller kanske ska säga arbetsförnedringen?
För att jag råkat fylla i fel datum på pappret som jag måste lämna in för att få pengar så måste dom skicka tillbaka det till mig med post så jag får veta. Kan dom inte bara ringa eller maila så jag kan fixa in ett nytt papper väldigt fort? Nej nu måste jag vänta ännu längre på pengar. Jag blir så förbannad!! Synd att man måste vara med i det för att få några pengar alls. Gööh!


Igår somnade jag otroligt nog just innan eller efter kl 12 och sov nästan 12 timmar. Vaknade bara nångång av en flugjävel som störde mig. Faktiskt skönt att somna den tiden.

Idag har jag vart hos Maria och fika. Hon va tydligen rastlös så jag kasta mig upp på mormors gamla 2växlade cykel med punka på framdäcket och cyklade iväg. Tur det inte var så långt men man märkte iaf att kondisen är lika med noll hähä. Blev där i nästan 2 timmar, men det var trevligt :)

Nu vet jag inte hur jag ska göra imorrn. Jacob ville att jag skulle komma så jag kan köra han till Lycksele på freda då han bara ska köra en stund på skolan så han slipper vara där hela dagen, men måste på AMS också.
Trodde dom hade drop in imorrn men icket, bara på fredagar.. Så vet inte hur jag ska lösa det här. Gudförbannat!

Kommentarer
Postat av: Maria

Jo det var tur du kom hit på ett fik.

Jag får väl se till att flytta längre bort,å bjuda på fika fler gånger så du får upp flåset:)

Ha det så trevligt i Malå el lycksele el vars det nu var du skulle!

2009-09-17 @ 22:53:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0